Thursday, March 6, 2014

...svi imate nekog na kog ste slabi, a ja imam nekog zbog sam jaka...

Postoje jutra koja nikad neću moći da opišem... I noći u kojima nikad neću  moći snove da odsanjam. Dok mi dlanovi trnu od tvoje kože, i usne se razvlače uneograničen osmijeh. Srce drhti kao uplašeno lane, strepi i... Nema svrhe da se krijem iza svoje sante leda koju kao štit  nosim ispred sebe. Nema svrhe jer ti svaki put svojim osmijehom me pokosiš, i oduzmeš mi mogućnost disanja...

Negdje pred zoru je najgore. Najteže... Tad, kad se prva svjetlost budi i razliva mojim svijetom, jedino što mogu da osjetim je miris tvoje kože, divlji i prepun ludila... Tvoja leđa išarana mojim noktima, i vrisak koji izbija iz zidova... Sa prvim drhtajem vjetra ispod prozora odroni se lavina mojih sakrivenih želja, probude se moji bijeli lavovi i znam... TI ćeš biti moje samoubistvo, moja svjesna doza ludila, moja bol, i jedina radost...

Ne želim svaki put prećutati koliko sam se vezala za tvoje struje i koliko se bojim da će te vjetrovi odvesti od mene. Ne želim prećutati koliko u stvari sigurnosti osjećam kad nasloniš glavu na moj dlan, i kad se negdje u pola noći probudiš, okreneš, poljubiš u vrat i priviješ uz sebe kao da se bojiš da ću nestati do zore... Ne želim prećutati ni koliko u stvari osjećam da je taj zagrljaj u polusnu jedino mjesto kojem pripadam, dok se svaki prevoj mog tijela uklapa uz tvoje... I osjećaj posjedovanja svaki put kad se kao bršljan uvijem uz tvoja leđa čuvajući ti snove...

I ne mogu zamisliti da u jednom trenutku odeš od mene, preplela sam svoje želje sa tvojim snovima, i sve poslednje atome snage sam uložila u renoviranj eruševina srca da bih imala čime tebe da volim... I kad sam odlazila od tebe, i kad sam tvoje suze ko otrov pila, i tada sam znala da ćeš biti moje raspeće. Jedino što još želim je da ostaneš, da mi dozvoliš da ti pokažem da se nisu svi putevi zatvorili za nama, da i pored svih ratova konačno imaš nekog ko moze biti tvoje ludilo i mir...

Na kraju, neću ti reći da te volim... osim...
Love u once, love u twice,
love u more than beans and rice...
Forever mine, forever yours,
FOREVER OURS!